Arsenał
Invictus
Najlżejszy I najbardziej kolorowy ze wszystkich dostępnych modeli. Wyposażony w dotykowy ekran i liczne efekty dźwiękowe i świetlne dostarczy najmłodszym największej frajdy z gry.
Dotykowy ekran wyświetlający informacje o stanie zdrowia i amunicji
Możliwość wyboru podczas gry jednego z trzech charakterów:
- Commando – szybki ogień I najmocniejsze obrażenia - Titan – dostęp do dodatkowego trybu ognia- Medic – uzdrów swoich kolegów z drużyny znajdujących się w pobliżuPistolet zintegrowany z wygodnym I dostosowanym do wzrostu pasem z czujnikami
Nie wymaga zakładania kamizelki do gry
Komendy głosowe I wizualne
Kolorowe podświetlenie informujące o kolorze drużyny oraz utracie życia
SMG (Sub Machine Gun)
Pistolet maszynowy posiadający dwa tryby strzału. Najlepsze rozwiązanie zarówno do świetnej zabawy jak I do taktycznych rozgrywek i precyzyjnego strzelania. Został wyposażony we wszystkie najnowsze funkcje takie jak realistyczny dźwięk I efekt odrzutu.
Elektryczny mechanizm symulujący odrzut podczas strzału
Regulowana kolba
Realistyczna dźwignia przeładowania
Szyna na przyrządy celownicze
Wyjmowany magazynek
Shotgun
Strzelba rodem z filmów z USA jest bronią nieautomatyczną i powtarzalną co w praktyce oznacza, że wszystkie czynności związane z oddaniem strzału musi wykonać strzelający. Ciekawe urozmaicenie aresnału dla osó lubiących mocne wrażenia.
Pompkowy system przeładowania (pump action)
Przycisk symulujący wkładanie naboi do strzelby
Mocne efekty dźwiękowe
SAW
Ciężki karabin maszynowy dla największych kilerów w Twojej drużynie. Ciągłu ogień i setki pocisków – nic dodać nic ująć.
Automatyczna seria maszynowa
Efekt przegrzania karabinu przy długim, nieprzerwanym strzelaniu
Wyposażony w stabilizacje w postaci dwójnogu (bipod)
Poręczny uchwyt transportowy
Szyna na przyrządy celownicze
Akcesoria
Punkt odrodzenia (respawn pod) – umożliwia szybkie I łatwe odzyskanie życia. Działa w promieniu 1 metra i odradza wielu graczy na raz. Wystarczy zbliżyć I można wrócić na pole gry.
Dominator – zdobywaj przewagę na polu walki przejmując i utrzymując kolejne punktu na mapie. Wystarczy strzelić w górny sensor urządzenia aby Twoja drużyna zaczęła dominować.
Granat – przystosowany do rzucania w kierunku Twojego przeciwnika. Wydaje efekty dźwiękowe i świetlne oraz posiada dwa tryby. Sam decydujesz kiedy go uzbroić i podrzucić wrogowi.
Piekielny dzwon – interaktywny rekwizyt umieszczony wysoko pod sufitem. W tej grze gracze muszą stanąć pod nim i strzelić aby wydał dźwięk i zaliczył punkt.
Bezprzewodowy cel – dodatek treningowy pozwalający na ćwiczenie celności strzału z większych odległości
Gotowy na przygodę?
Skontaktuj się z naszym zespołem, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych terminach, cenach i pakietach lub zarezerwuj wizytę od razu. Czekamy na Ciebie!